Carica
X-Woyz
    Реєстрація

Авторизація через соціальні мережі:

Реєстрація

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

  • Відстежуйте статус Вашого замовлення.
  • Будьте в курсі останніх новинок.
  • Беріть участь в акціях та спец. пропозиціях.
  • Отримуйте додаткові знижки.

Що робити, якщо замовлення затримується?



Якщо ваше замовлення не було доставлене до вказаної дати, що зазначена в повідомленні-підтвердженні, яке було надіслано Вам електронною поштою, то:

  • Уважно перевірте вказану адресу доставки вашого замовлення та актуальність Вашої контактної інформації в Особистому кабінеті.
  • Подивіться, чи не пропустили ви СМС-повідомлення, лист електронною поштою або повідомлення про те, що ваше замовлення прибуло, від служби експрес-доставки або транспортної компанії. Або Вам необхідно домовитись про повторну доставку.

Якщо ви все ще не можете знайти свою посилку, зв'яжіться з нами, натиснувши тут, та вкажіть свій номер замовлення. Ми відразу ж займемося вирішенням цієї проблеми. Якщо Вам не вдається знайти Вашу посилку, зв'яжіться зі Службою підтримки для пошуку та пропозицій щодо вирішення ситуації.



МИ ВІДПОВІЛИ НА ВАШЕ ЗАПИТАННЯ?


НЕ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ТЕ, ЩО ШУКАЄТЕ?





СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

ДЛЯ СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НЕОБХІДНО ЗВ'ЯЗАТИСЯ З ВАШИМ МЕНЕДЖЕРОМ




Пересчет корзины оптовикаЦены на товар были пересчитаны