Що робити, якщо замовлення затримується?
Якщо ваше замовлення не було доставлене до вказаної дати, що зазначена в повідомленні-підтвердженні, яке було надіслано Вам електронною поштою, то:
- Уважно перевірте вказану адресу доставки вашого замовлення та актуальність Вашої контактної інформації в Особистому кабінеті.
- Подивіться, чи не пропустили ви СМС-повідомлення, лист електронною поштою або повідомлення про те, що ваше замовлення прибуло, від служби експрес-доставки або транспортної компанії. Або Вам необхідно домовитись про повторну доставку.
Якщо ви все ще не можете знайти свою посилку, зв'яжіться з нами, натиснувши тут, та вкажіть свій номер замовлення. Ми відразу ж займемося вирішенням цієї проблеми. Якщо Вам не вдається знайти Вашу посилку, зв'яжіться зі Службою підтримки для пошуку та пропозицій щодо вирішення ситуації.
НЕ МОЖЕТЕ ЗНАЙТИ ТЕ, ЩО ШУКАЄТЕ?